Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel
 
درجه هتل هتل Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel
نوع سرویس BB
موقعيت : Palm Jumeirah, Palm - Jumeirah Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97144551111
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

در Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel خدماتی در سطح جهانی دریافت کنید.

 

هتل Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel که در پالم جمیرا واقع شده است، دنیایی از جذابیت را برای میهمانان خود ارمغان می آورد. مهمانان می توانند در رودخانه استراحت کنند یا از مجموعه ای از ورزش های آبی در مقابل ساحل لذت ببرند.

 

Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel، یک هتل دارای 279 اتاق مجلل  و 285 واحد با خدمات عالی و منظره های دیدنی از خلیج عرب است. همه اتاق ها و سوئیت ها دارای تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، امکانات تهیه قهوه و چای، کمد لباس جادار و گاوصندوق داخل اتاق هستند. شما همچنین می توانید حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان Floris را پیدا کنید.

 

Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel ، بهترین غذاهای انگلیسی را به میز ارائه می دهد ، رستوران بزرگ انگلیس (GBR) ، یک انتخاب شگفت انگیز از ظروف را ارائه می دهد. میهمانان می توانند در GBR غذا بخورند تا تجربه غذاخوری با چشم اندازی از افق درخشان دبی مارینا داشته باشند. Dukes Bar تعدادی از بهترین مارتینی های جهان را می سازد.

 

این هتل یک باشگاه ورزشی پیشرفته با تجهیزات پیشرفته برای ارائه رژیم تناسب اندام مهمانان ارائه می دهد. در طبقه چهاردهم، مهمانان می‌توانند از طریق پنجره‌های کف تا سقف، مناظر باشکوهی از افق مارینا دبی را تماشا کنند. همچنین یک آرایشگاه بسیار معتبر در این ملک برای مهمانانی که می خواهند خود را نوازش کنند وجود دارد.

 

Dukes The Palm, A Royal Hideway Hotel ، از فرودگاه بین المللی دبی (DXB) و فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC) به راحتی قابل دسترسی است ، که هر دو فقط 30 دقیقه با آن فاصله دارند. مرکز خرید امارات 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد، در حالی که دبی مال 30 دقیقه فاصله دارد. تمام شهربازی‌های پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی در 30 دقیقه قابل دسترسی هستند.

 

تسهيلات

2 استخر
وای فای رایگان
کنار ساحل
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
مرکز آبگرم و سلامتی
بار
منطقه ساحلی خصوصی
صبحانه خیلی خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*