Azura Deluxe Resort & Spa
 
درجه هتل هتل Azura Deluxe Resort & Spa
نوع سرویس ALL
موقعيت Avsallar Mahallesi incekum Cad. No:76 Alanya / Antalya / Turkey, 07410 Alanya/Antalya, Türkiye
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

با خدمات درجه یک در Azura Deluxe Resort & Spa - Ultra All Inclusive مانند یک سلبریتی پذیرایی شوید.

 

هتل فوق‌العاده آزورا دلوکس ریزورت و اسپا با ساحل خصوصی، 1 کیلومتر از مرکز شهر آوسالار فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز با پارک آبی و یک مرکز اسپای وسیع ارائه می دهد. وای فای در تمامی مناطق رایگان است.

 

اتاق‌های مدرن هتل Azura Deluxe Resort & Spa دارای تهویه مطبوع، بالکن و صندوق امانات هستند. یک مینی بار و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در هر واحد موجود است. بیشتر اتاق ها دارای منظره دریا هستند.

 

میهمانان می توانند غذاها و نوشیدنی های مختلف را از رستوران بوفه اصلی هتل، 3 رستوران آلاکارته و اسنک بار میل کنند. نوشیدنی های الکلی یا غیر الکلی در 5 بار در محل به صورت رایگان ارائه می شود. رستوران های A-la-Carte شامل غذاهای دریایی، رستوران های عثمانی و ایتالیایی است.

 

مهمانان می توانند از استخر سرپوشیده لذت ببرند. مرکز اسپا شامل سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ و حمام است. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه‌سواری، غواصی و ورزش‌های آبی نیز انجام میشود.

 

خدمات دربان ارائه می شود. پارکینگ در محل امکان پذیر است. این هتل تا فرودگاه آنتالیا 98 کیلومتر و تا فرودگاه گازی پاشا 69 کیلومتر فاصله دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ترتیب داده می شود.

 

تسهيلات

3 استخر
وای فای رایگان
اتاق های خانوادگی
شاتل فرودگاه
مرکز اسپا
چای/قهوه ساز در تمام اتاق ها
بار
منطقه ساحلی خصوصی
صبحانه

درخواست رزرو

*
*
*
*
*