Gulf Court Hotel Business Bay
 
درجه هتل هتل Gulf Court Hotel Business Bay
نوع سرویس BB
موقعيت Marasi Dr - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97142473333
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

هتل Gulf Court Hotel Business Bay که در موقعیت ایده آلی در منطقه Business Bay واقع شده است، یک انتخاب اقامتی بی نظیر برای مسافران تجاری و تفریحی که به دنبال تجربه ای به یاد ماندنی هستند، فراهم می کند.

 

همه اتاق های مهمان مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری، حمام و میز هستند. همه اتاق ها دارای منظره کانال یا شهر هستند و برخی از واحدها بالکن نیز دارند.

 

میهمانان می توانند از صبحانه بوفه در رستوران ناهار خوری تمام روز هتل - Al Waha. The Other Office که دارای بار کامل و اتاق های کارائوکه، Sports on 4، The Canal Lounge، و Cafe Delices است، لذت ببرند. هتل گلف کورت بیزینس بی یک استخر روباز، یک مرکز تناسب اندام، و اسپا گلف ارائه می دهد.

 

مهمانان به مرکز تجاری در محل دسترسی دارند. کارکنان پذیرش که به زبان های عربی، انگلیسی و سایر زبان ها صحبت می کنند، در هر زمانی از روز آماده کمک هستند.

 

این هتل تنها 25 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد، در حالی که ایستگاه مترو Business Bay در 5 دقیقه رانندگی از هتل قرار دارد. خلیج بیزینس هتل گلف کورت تنها 5 دقیقه با ماشین از فواره دبی و مرکز خرید دبی فاصله دارد که دارای فروشگاه‌های برندهای لوکس و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذاخوری است. از دیگر نقاط دیدنی اطراف می‌توان به برج خلیفه، برج خلیفه، و اپرای دبی اشاره کرد.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
شاتل فرودگاه
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
مرکز آبگرم و سلامتی
چای/قهوه ساز در تمام اتاق ها
بار
صبحانه خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*