Pattaya Discovery Beach Hotel
 
درجه هتل هتل Pattaya Discovery Beach Hotel
نوع سرویس BB
موقعيت 489 Thanon Pattaya Nuea, 6/1 Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

هتل دیسکاوری بیچ که در امتداد ساحل پاتایا قرار دارد، دارای  استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اتاق های مدرن و وای فای رایگان است.

 

این هتل که 7 دقیقه پیاده تا سنترال فستیوال فاصله دارد، در انتهای شمالی خلیج پاتایا، 30 دقیقه با ماشین تا Under Water World فاصله دارد. باغ نونگ نوچ 45 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. واکینگ استریت نیز 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.

 

اتاق‌های هتل پاتایا دیسکاوری دارای بالکن‌های مشرف به خلیج تایلند و مناظر گرمسیری اطراف هتل هستند. آنها مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار و چای/قهوه ساز هستند. حمام خصوصی دارای وان، دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

 

این هتل دارای زمین بازی کودکان است. سایر امکانات عبارتند از میز تور و مرکز تجاری برای راحتی مهمانان. Union Pay پذیرفته می شود. خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه نیز در دسترس است.

 

کافه تریا D-Beach صبحانه بین المللی و آسیایی ارائه می دهد، و رستوران D-Beach غذاهای سنتی تایلندی و اروپایی و همچنین غذاهای دریایی را برای ناهار و شام سرو می کند. مهمانان می‌توانند در بار کنار استخر یا سالن لابی با انواع نوشیدنی‌ ریلکس کنند.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز

وای فای رایگان

پارکینگ رایگان

اتاق های خانوادگی

مرکز تناسب اندام

اتاق های غیر سیگاری

رستوران

چای/قهوه ساز در همه اتاق ها

بار

صبحانه خیلی خوب

 

درخواست رزرو

*
*
*
*
*