V Hotel Dubai, Curio Collection By Hilton
 
درجه هتل هتل V Hotel Dubai, Curio Collection By Hilton
نوع سرویس BB
موقعيت Al Habtoor City - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97144366666
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

با 356 اتاق مهمان از جمله 76 سوئیت، در V Hub با مناظر فریبنده کانال دبی، چک این کنید و در اتاق های کینگ لوکس، اتاق‌های دوقلو و سوئیت‌های مهمانی که به تازگی رونمایی شده‌اند با نمای کانال آب یا نمای جاده شیخ زاید روی تخت‌های کینگ فوق‌العاده‌اش غوطه‌ور شوید. سوئیت‌های خاص هتل - اسکای ویلا و پنت‌هاوس، با ایستگاه و بار کوکتل‌سازی درون سوئیت، نوید بهترین اقامت را می‌دهد. مهمانی های خود را در پنت‌هاوس اختصاصی V Hotel Dubai برگزار کنید، که در طبقه آخر با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از کانال آبی دبی قرار دارد. در  Sky Villa در هتل V دبی در ابرها برقصید.

 

از V Lounge در  V Hub  لذت ببرید، غروب‌ها در این محیط و مناظر هرگز خسته کننده نخواهند شد. در V Deck در کنار استخر، از گرما خلاص شوید.

 

V Hotel Dubai گزینه های زیادی را برای هر سلیقه ای ارائه می دهد. از رستوران با غذاهای آسیایی و مدیترانه ای هیجان‌انگیز و آشپزی های زنده لذت ببرید.

 

اتاق ها جادار هستند و دارای قسمت های نشیمن راحت و تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای هستند. حمام‌ها مجهز به وان میباشند.

 

میهمانان از استفاده از مرکز تناسب اندام Gym که دارای تجهیزاتی برای کاردیو، وزنه و یوگا است، لذت خواهند برد. این هتل همچنین دارای یک آکادمی تنیس با زمین های سرپوشیده و روباز است. با بیش از 1000 متر مربع فضای ایونت و اتاق جلسات، V Hotel Dubai تجهیزات کنفرانس کاملاً سازگار و امکانات صوتی و تصویری در سطح جهانی را تنظیم می کند تا صحنه را برای ارائه های پر جنب و جوش و تماشایی آماده کند.

 

در کنار هتل وی دبی، نمایش آبی La Perle قرار دارد.

 

پارکینگ رایگان برای تمام مهمانان در دسترس است. اتوبوس شاتل رایگان به دبی مال، ساحل خصوصی و مناطق تجاری در دسترس است.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
شاتل فرودگاه
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
مرکز آبگرم و سلامتی
چای/قهوه ساز در تمام اتاق ها
بار
صبحانه خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*