Millennium Central Downtown
 
درجه هتل هتل Millennium Central Downtown
نوع سرویس BB
موقعيت Al Asayel St - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97144502000
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

این هتل 4 ستاره در دبی 5 دقیقه با ماشین از دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان و بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه، فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز، سونا و مرکز تناسب اندام است. این هتل که در مرکز شهر دبی واقع شده است، تنها 10 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی (DXB) فاصله دارد و دسترسی آسان به مناطق تجاری شهر مانند Business Bay District، مرکز مالی بین المللی، مرکز تجارت جهانی دبی و سایت اکسپو 2020 دارد. یک پیاده روی کوتاه شما را به دبی مال می رساند، یک مقصد خرید در کلاس جهانی، و مکان های دیدنی برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان و کانال آبی تازه ساخته دبی.

 

اتاق های Millennium Central Downtown روشن و دلباز هستند و با رنگ های گرم تزئین شده اند. همه آنها یک قسمت نشیمن بزرگ و تلویزیون کابلی دارند. حمام های شیک مجهز به لوازم بهداشتی لوکس هستند. همه اتاق ها در طبقات بالاتر قرار دارند.

 

میهمانان می توانند از غذاهای غنی محلی و بین المللی در رستوران لمون  پپر لذت ببرند، یا یک کوکتل عالی در عرشه استخر La Terrace در زیر افق پر زرق و برق مرکز شهر دبی لذت ببرید. این هتل دارای کلوپ های شبانه عربی و سالن های استراحت پر شور است.

 

مرکز تناسب اندام Millennium Central Downtown دارای طیف گسترده ای از تجهیزات مدرن برای حفظ یک برنامه ورزشی معمولی است. همچنین سوناهای جداگانه برای مردان و زنان وجود دارد.

 

فرودگاه بین المللی دبی در 10 کیلومتری آن قرار دارد و پارکینگ اختصاصی رایگان در دسترس است.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
مرکز آبگرم و سلامتی
4 رستوران
اتاق های غیر سیگاری
سرویس اتاق
بار
صبحانه

درخواست رزرو

*
*
*
*
*