Lazzoni Hotel
 
درجه هتل هتل Lazzoni Hotel
نوع سرویس BB
موقعيت Sütlüce, İmrahor Cd. No:14, 34445 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye
تلفن +902123110000
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

با خدمات در سطح جهانی در هتل Lazzoni، مانند یک سلبریتی پذیرایی شوید.

 

هتل Lazzoni که در Golden Horn و در کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد، 10 دقیقه با ماشین از Old Town استانبول فاصله دارد. این هتل یک بار در تراس با منظره گلدن هورن و یک مرکز اسپا به مساحت 700 متر مربع با استخر سرپوشیده، حمام، سونا و امکانات ماساژ ارائه می دهد.

وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است. اتاق‌های هتل 5 ستاره Lazzoni به سبک نئو رنسانس دارای مبلمان زیبا هستند. هر کدام از اتاق ها دارای مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. صندوق امانات ارائه شده است.

صبحانه روزانه به صورت بوفه ارائه می شود. رستوران موجود در محل، سایر وعده های غذایی را نیز با هزینه اضافی سرو می کند. بار روی پشت بام مشرف به شاخ طلایی در طول روز باز است و می توانید از نوشیدنی های عالی لذت ببرید. مرکز خرید هیستوریا 6.5 کیلومتر و مرکز زورلو 7.5 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

بیمارستان Acıbadem Taksim شش کیلومتر و بیمارستان آمریکایی 7.5 کیلومتر فاصله دارند. میدان تقسیم در 9 کیلومتری هتل و مرکز کنگره هالیچ 10 دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد.  فرودگاه استانبول در 46 کیلومتری هتل قرار دارد.

 

تسهيلات

استخر سرپوشیده
وای فای رایگان
شاتل فرودگاه
مرکز آبگرم و سلامتی
پارکینگ اختصاصی
اتاق های خانوادگی
مرکز تناسب اندام
چای/قهوه ساز در تمام اتاق ها
بار
صبحانه خیلی خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*