Crowne Plaza Phuket Panwa Beach
 
درجه هتل هتل Crowne Plaza Phuket Panwa Beach
نوع سرویس BB
موقعيت 9, 99 Sakdidech Road, Tambon Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

خدمات در سطح جهانی را در هتل Crowne Plaza Phuket Panwa Beach تجربه کنید.

هتل Phuket Panwa Beachfront Resort واقع در ساحل آرام پانوا، اقامتگاهی شیک با بالکن خصوصی و وای فای رایگان ارائه می دهد. میهمانان می توانند از درمان های اسپا لذت ببرند، در کنار استخرها استراحت کنند، یا غذاهای درجه یک جهانی را در رستوران های هتل نوش جان کنند.

 

هر اتاق با دکوراسیون معاصر، دارای تلویزیون کابلی/ماهواره ای صفحه تخت 37 اینچی، پخش کننده دی وی دی و دستگاه اتصال آی پاد است. مینی بار، کتری برقی و صندوق امانات موجود است. حمام اختصاصی دارای دوش بارانی و وان حمام جداگانه است.

 

میهمانان می توانند در باشگاه ورزش کنند یا سفرهای گشت و گذار را در میز تور ترتیب دهند. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته می توانند در زمینه تبدیل ارز، انبار چمدان و خدمات شاتل کمک کنند. هتل همچنین مجهز به مرکز تجاری و امکانات جلسه است.

 

رستوران هتل منو برای تمام  طول روز ارائه می دهد و غذاهای ایتالیایی و کوکتل های جذاب سرو می کند. نوشیدنی ها را نیز می توانید در Lobby Lounge میل کنید.

سرویس اتاق بصورت شبانه روزی در صورت درخواست در دسترس است.

هتل پوکت پانوا 5 دقیقه با ماشین تا آکواریوم پوکت فاصله دارد. از ساحل پاتونگ 45 دقیقه و از فرودگاه بین المللی پوکت 1 ساعت با ماشین فاصله دارد. فستیوال مرکزی پوکت و Phuket Town با 15 دقیقه رانندگی قابل دسترسی هستند.

 

تسهيلات

2 استخر
وای فای رایگان
شاتل فرودگاه
اتاق های خانوادگی
مرکز اسپا
مرکز تناسب اندام
بار
منطقه ساحلی خصوصی
صبحانه

درخواست رزرو

*
*
*
*
*