City Premiere Hotel Apartments
 
درجه هتل هتل City Premiere Hotel Apartments
نوع سرویس BB
موقعيت Business Bay - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +971 4 389 7777
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

هتل آپارتمان سیتی پریمیر - دبی یک برج 43 طبقه است که در جاده شیخ زاید واقع شده است. این هتل به مرکز نمایشگاه دبی، منطقه مالی و مرکز تجارت جهانی نزدیک است. ایستگاه مترو Business Bay تنها 2 دقیقه پیاده و برج خلیفه و دبی مال 5 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. استخر روباز و وای فای رایگان و همچنین پذیرش 24 ساعته در دسترس است.

 

این هتل 271 واحد مجلل با تهویه مطبوع با طراحی مدرن ارائه می دهد. خدمات نظافت روزانه و امکانات رفاهی ارائه می شود. هر واحد دارای یک قسمت نشیمن/ناهارخوری مجزا و یک آشپزخانه کاملاً مجهز با محدوده آشپزی با هود، ماشین لباسشویی با خشک کن داخلی، یخچال، توستر، کتری الکترونیکی و اجاق مایکروویو است. اکثر واحد ها دارای بالکن هستند.

 

کافه پریمیر یک رستوران 24 ساعته است که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. سرویس اتاق 24 ساعته در حالی که کافه استخر پاسیو غذاهای سبک و نوشیدنی ارائه می دهد.

 

برای اقامتی آرام، هتل دارای استخر روباز، سالن بدنسازی کاملا مجهز با مربی معتبر، سونا و اتاق بخار است. علاوه بر این، خدمات شاتل اتوبوس به دبی مال و ساحل جمیرا به صورت رایگان ارائه می شود.

 

Mall of the Emirates، Burjuman Mall و Ibn Battuta Mall  پانزده الی سی دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. مارینا دبی 17 کیلومتر، فرودگاه آل مکتوم 46 کیلومتر، ترمینال 1، 2 و 3 فرودگاه دبی فقط 24 کیلومتر با هتل فاصله دارند. پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس است.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
رستوران
اتاق های غیر سیگاری
سرویس اتاق
میز پذیرش 24 ساعته
صبحانه خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*