Fairmont Dubai
 
درجه هتل هتل Fairmont Dubai
نوع سرویس BB
موقعيت Sheikh Zayed Rd - Trade Centre - Trade Centre 1 - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97143325555
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

 در Fairmont Dubai، با دریافت خدمات در سطح جهانی مانند یک سلبریتی پذیرایی شوید.

واقع در قلب دبی، در جاده شیخ زاید روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی، و تنها 10 دقیقه با ماشین یا مترو تا مرکز خرید دبی، برج خلیفه و فواره‌ها، قرار دارد. این هتل دارای اسپای مجلل، استخرهای روباز و 13 مکان غذاخوری و سرگرمی است. وای فای رایگان در همه مناطق موجود است.

 

همه 394 اتاق و سوئیت در Fairmont Dubai ظرافت کلاسیک را با دکوراسیون و امکانات مدرن ترکیب می کنند. هر اتاق دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف با چشم‌انداز پانوراما از خلیج فارس و خط افق شهر است.

 

Fairmont Dubai گزینه های منحصر به فرد غذاخوری و سرگرمی را ارائه می دهد مانند: آبشارها، واقع در زیر یک دهلیز سر به فلک کشیده، این مقصد غذاخوری تمام روز مجموعه ای از لذت های بین المللی را به نمایش می گذارد، Bagatelle Dubai، تجربه غذاخوری با کیفیت فرانسوی-مدیترانه ای، یادآور روحیه اپیکوری جنوب فرانسه. اوپا، منویی از غذاهای سنتی یونانی، محیطی دوستانه و فضای داخلی جذاب با الهام از جزایر یونان را وعده می دهد.

 

Trophy Room، یک بار ورزشی، غذاهای کلاسیک بریتانیایی، اروپایی و بین‌المللی را در خود جای داده است. تئاتر دبی، از تفریحات شبانه گرفته تا سرگرمی‌های زنده، فضای داخلی عالی و غذاخوری‌های بین‌المللی عالی را ارائه می‌کند که توسط استاد موسیقی رویایی، گای مانوکیان، طراحی شده است.

 

این ملک دارای 2 استخر روی پشت بام است که به شما امکان می دهد در حین شنا، طلوع یا غروب خورشید را تماشا کنید. اسپا در Fairmont Dubai دارای 7 اتاق درمانی و استراحت خصوصی و یک مرکز تناسب اندام پیشرفته است. مسافران ساحل می توانند از آفتاب و شن و ماسه در یکی از سواحل متعدد در خط ساحلی دبی لذت ببرند، ساحل عمومی جمیرا که تنها چند دقیقه با ماشین از ملک فاصله دارد.

 

Fairmont Dubai با تعدادی از سواحل محبوب مانند ساحل جمیرا و ساحل کایت تنها چند دقیقه با خط ساحلی دبی فاصله دارد. یکی از ایستگاه های متروی در دسترس Mall of The Emirates است - یک مرکز خرید چند سطحی که اسکای دبی، اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه و پارک برفی را در خود جای داده است. مترو همچنین خدمات مستقیمی به فرودگاه بین المللی دبی (ترمینال های 1 و 3) ارائه می دهد.

 

تسهيلات

2 استخر
وای فای رایگان
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
مرکز آبگرم و سلامتی
8 رستوران
اتاق های غیر سیگاری
بار
صبحانه خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*