JW Marriott Marquis Hotel Dubai
 
درجه هتل هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai
موقعيت Business Bay - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97144140000
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

در هتل JW Marriott Marquis خدمات در سطح جهانی دریافت کنید.

هتل زیبای JW Marriott Marquis که در دو برج نمادین با 1608 اتاق بنا شده است، دارای مجموعه‌ای فریبنده از 12 رستوران، بار و سالن استراحت، اسپا و باشگاه میباشد.

برای مسافرانی که به قصد تفریح سفر میکنند، این هتل در موقعیت ایده آلی بین دبی مال و امارات مال، در کنار ایستگاه مترو Business Bay قرار گرفته است و از موقعیتی دیدنی درست در کنار کانال آبی جدید دبی برخوردار است. JW Marriott Marquis Dubai دارای وای فای رایگان و استخر روباز است.

 

همه 1608 اتاق های مهمان مجلل هستند و به زیبایی طراحی شده اند و دارای دکوراسیون معاصر هستند. هر یک از اتاق های بزرگ آن دارای تلویزیون صفحه تخت، پنجره های کف تا سقف و یک میز است. حمام دارای وان و حوله میباشد.

 

مهمانان می توانند از طیف وسیعی از بوفه های محلی و بین المللی لذت ببرند. برای تجربه‌ای بین‌المللی، وارد رستوران Kitchen6 شوید، جایی که شش ایستگاه آشپزی وجود دارند و مجموعه‌ای خارق‌العاده از غذاهای جهانی را خلق میکنند. بار بریج واتر یک بار هیجان‌انگیز است که غذاهای نو را سرو می‌کند. محو کردن خطوط بین بار و رستوران - میخانه بریج واتر در خط مقدم بازتعریف فرهنگ بارهای ورزشی است و مکانی ایده آل برای دوستداران غذای جدی و جویندگان هیجان ایجاد می کند.

 

بوفه های بین المللی در Kitchen6 معروف موجود است. مهمانان می توانند یک سفر آشپزی اصیل و پر جنب و جوش را در رنگ محل تجربه کنند. میهمانان می توانند در حالی که از یک کوکتل در بار Vault که در بالاترین طبقه قرار دارد، از آسمان دبی شگفت زده شوند.

 

میهمانان می توانند در استخر روباز شنا کنند یا در اسپا سرای یک حمام آرامش بخش داشته باشند. سفرهای محلی را می توان توسط میز تور هتل ترتیب داد. پارکینگ با خدمتکار نیز موجود است.

 

با ماشین 20 دقیقه به پارک آبی وایلد وادی می رسید. باشگاه گلف امارات 17 کیلومتر با شما فاصله دارد. JW Marriott Marquis 25 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل یک اتوبوس رایگان به دبی مال ارائه می دهد.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
اتاق های خانوادگی
مرکز تناسب اندام
اسپا
10 رستوران
اتاق های غیر سیگاری
چای/قهوه ساز در تمام اتاق ها
بار
صبحانه فوق العاده

درخواست رزرو

*
*
*
*
*