voco Dubai, an IHG Hotel
 
درجه هتل هتل voco Dubai, an IHG Hotel
نوع سرویس BB
موقعيت Plot 49, Sheikh Zayed Road, Trade Centre, 49260 Dubai, United Arab Emirates –
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

با خدمات در سطح جهانی در voco Dubai، مانند یک سلبریتی پذیرایی شوید.

 

 هتل voco روبروی مرکز تجارت جهانی و ایستگاه مترو قرار دارد که به برج خلیفه، موزه آینده، مرکز مالی بین‌المللی دبی، مرکز خرید دبی و دبی فریم دسترسی دارد. voco® Dubai در جاده شیخ زاید، دنیایی از آسایش و راحتی بدون دردسر را برای شما فراهم می آورد، تا اطمینان حاصل شود که اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. 

 

471 اتاق مهمان با دکوراسیون مدرن و امکانات اضافی قابل توجهی مجهز شده اند که اقامتی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. به لطف موقعیت مکانی هتل در قلب شهر و پنجره‌های پانوراما از کف تا سقف، اتاق‌های مهمان چشم‌انداز وسیعی از دبی دارند. چه برای کاری اینجا باشید، چه برای یک سفر تفریحی با خانواده یا یک اقامت شخصی، فضای کافی و مناسب برای شما وجود دارد. اتاق ها دارای یک فضای کاری کاربردی، اتصال Wi-Fi پرسرعت و تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش بزرگ هستند. علاوه بر این، با تخت‌خواب‌های جدید فوق‌العاده راحت، ملحفه‌های سفید شفاف، لحاف‌ها و بالش‌های کاملاً حجیم خوابی راحت را تضمین میکند.

 

میهمانان می توانند از امکانات تفریحی پیشرفته، از جمله محوطه استخر روباز با منظره ساحل جمیرا، باشگاه ورزشی و همچنین اسپا لذت ببرند.

 

voco® دبی دارای ترانسفر فرودگاهی میباشد.

 

دبی مال، موزه آینده و ساحل جمیرا در مجاورت آن قرار دارند و تنها 5 دقیقه با ماشین فاصله دارند. فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
شاتل فرودگاه
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
مرکز آبگرم و سلامتی
چای/قهوه ساز در تمام اتاق ها
بار
صبحانه خیلی خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*