Novotel Dubai Deira City Centre
 
درجه هتل هتل Novotel Dubai Deira City Centre
نوع سرویس BB
موقعيت District Front Of Deira City Centre Mall - 8th St - Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates
تلفن +97142925200
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

این هتل 4 ستاره که روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره با مرکز تفریحی برای کودکان قرار دارد، بهترین مقصد خرید برای لذت بردن از جاذبه های شهر مانند بازار طلا، بازار ادویه، دهکده میراث دبی و نهر دبی است. هتل دارای یک استخر روباز شیک با صندلی های سایه دار و یک مرکز تناسب اندام میباشد.

 

همه اتاق‌ها امروزی و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، میز کار، دوش، وان مجزا، و لوازم بهداشتی رایگان هستند. یک صندوق امانات نیز در اتاق موجود است. امکانات دیگر شامل پارکینگ رایگان و انبار چمدان رایگان است.

 

مهمانان می‌توانند از غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران Talà، At Vertigo لذت ببرند، و از باشگاه استفاده کنند. در Bistro Domino، می‌توانید از غذاخوری‌های جذاب، یک تراس در فضای باز و مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی در محیطی هیجان‌انگیز معاصر لذت ببرید.

 


در قلب دبی، از طریق مترومیتوانید به راحتی به تمام مقاصد گردشگری و تجاری شهر متصل شوید. این هتل از ایستگاه متروی دیره سیتی سنتر 3 دقیقه پیاده فاصله دارد. Novotel Deira با مترو به ترمینال فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجارت جهانی دبی، دبی مال و برج خلیفه قابل دسترسی است.

همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل در دسترس است. دسترسی آسان به دبی کریک گلف و باشگاه قایق بادبانی نیز وجود دارد. سوپرمارکت کارفور در مرکز خرید سیتی سنتر دیره در مقابل هتل واقع شده است. بانک ها و تسهیلات ارزی در دسترس هستند. یک مسجد در نزدیکی برای نماز و عبادت در دسترس است.

 

تسهيلات

استخر در فضای باز
وای فای رایگان
شاتل فرودگاه
اتاق های خانوادگی
پارکینگ رایگان
مرکز تناسب اندام
2 رستوران
اتاق های غیر سیگاری
بار
صبحانه خوب

درخواست رزرو

*
*
*
*
*