Wyndham Danang Golden Bay
 
درجه هتل هتل Wyndham Danang Golden Bay
نوع سرویس BB
موقعيت Lê Văn Duyệt, Nại Hiên Đông, Sơn Trà, Đà Nẵng 550000, Vietnam
تلفن +842363878999
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

با خدمات در سطح جهانی در خلیج طلایی ویندهام دانانگ، مانند یک سلبریتی پذیرایی شوید.

خلیج طلایی ویندهام دانانگ دارای یک استخر شنای بی نهایت با روکش طلا 24 عیار و یک بار در طبقه 29، یک پارک شگفت انگیز که در آن می توانید شگفتی های مینیاتوری جهان را پیدا کنید، 2 رستوران در محل، و همچنین یک مرکز تناسب اندام در طبقه دوم است. . این ملک همچنین استفاده رایگان از دوچرخه و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی را طبق برنامه ارائه می دهد.

در Wyndham Danang Golden Bay، همه اتاق‌های بزرگ دارای میز، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه مطبوع هستند. برخی اتاق‌ها دارای آشپزخانه با اجاق گاز و مایکروویو هستند. حمام اختصاصی دارای دوش با روکش طلا و لوازم حمام است.

یک میز تور و ماشین کرایه در دسترس است. هتل می تواند به راحتی اطلاعاتی را در پذیرش ارائه دهد تا به مهمانان کمک کند تا در اطراف منطقه بگردند.

پل Love Lock Da Nang در 3.8 کیلومتری Wyndham Danang Golden Bay قرار دارد، در حالی که موزه Cham در 4.1 کیلومتری آن قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دا نانگ است که در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد.

مهمانان می توانند هر روز صبح از بوفه مجلل در رستوران ناهار خوری تمام روز Horizon لذت ببرند. رستوران گلدن اسکوئر در غذاهای ویتنامی تخصص دارد

 

تسهيلات

2 استخر
وای فای رایگان
ترانسفر فرودگاهی (رایگان)
اتاق های خانوادگی
مرکز آبگرم و سلامتی
مرکز تناسب اندام
اتاق های غیر سیگاری
2 رستوران
بار
صبحانه استثنایی

درخواست رزرو

*
*
*
*
*