Orka Lotus Beach
 
درجه هتل هتل Orka Lotus Beach
نوع سرویس BB
موقعيت İçmeler, Atatürk Cd. No:56, 48700 Marmaris/Muğla, Türkiye
ترانسفر دارد
گالری
توضیحات

 هتل Orka Lotus Beach با ساحل خصوصی شنی 700 متری همراه با 2 اسکله و خدمات  UALL، با درختان کاج احاطه شده است و 1 کیلومتر با مرکز شهر Icmeler فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز با پارک آبی و یک مرکز آبگرم وسیع ارائه می دهد. وای فای در مناطق عمومی رایگان است.

 

اتاق‌های هتل Orka Lotus Beach دارای مبلمان چوبی و شیشه‌ای هستند. هر کدام دارای تهویه مطبوع، بالکن و صندوق امانات هستند. در هر واحد مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه موجود است. مینی‌بارها روزانه با بطری‌های آب و آبجو شارژ میشوند .

 

مهمانان می توانند غذاها و نوشیدنی های مختلف را از رستوران بوفه اصلی هتل، رستوران های a-la-carte و اسنک بار تهیه کنند. برخی از نوشیدنی های الکلی یا غیر الکلی محلی به صورت رایگان در بار لابی ارائه می شوند. رستوران‌های A-la-Carte شامل غذاهای دریایی، استیک، و رستوران‌های عثمانی و ایتالیایی هستند.

 

مهمانان می توانند از استخر سرپوشیده یا زمین تنیس لذت ببرند. مرکز اسپا شامل سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ، جکوزی و حمام است. از مجموعه ای از فعالیت ها از جمله بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایق رانی، غواصی و ورزش های آبی میتوان لذت برد.

 

خدمات دربان ارائه می شود.

پارکینگ در محل موجود است.

فرودگاه دالامان 104 کیلومتر از هتل فاصله دارد. 

خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ترتیب داده می شود.

 

 

تسهيلات

3 استخر
وای فای رایگان
اتاق های خانوادگی
شاتل فرودگاه
پارکینگ رایگان
اسپا
بار
منطقه ساحلی خصوصی
صبحانه

درخواست رزرو

*
*
*
*
*